Ana Sayfa
Fiat Linea

Fiat Linea Teknik Özellikler

"Teknolojisi, dayanıklılığı, güzelliği ve güvenlik unsurlarıyla Fiat Linea'nın dünyasında ailemiz için ayrı bir yer var. Ondaki her yenilik ailemizin daha rahat, daha konforlu ve daha güvenli yolculuk etmesi için tasarlandı."

 
1.4 FIRE
1.4 16V T-JET
1.3 MULTIJET  90 HP
1.3 MULTIJET  90 HP DUALOGIC
1.6 MULTIJET 105 HP
Motor
ACTUAL-ACTIVE PLUS
ACTIVE PLUS-DYNAMIC PLUS-EMOTION PLUS
ACTUAL-ACTIVE PLUS
DYNAMIC PLUS-EMOTION PLUS
ACTIVE PLUS-DYNAMIC PLUS-EMOTION PLUS
Toplam silindir adedi
4, sıralı çapraz ön
4, sıralı çapraz ön
4, sıralı çapraz ön
4, sıralı çapraz ön
4, sıralı çapraz ön
Çap x Strok (mm)
72,0 x 84,0
72,0 x 84,0
69,6 x 82,0
69,6 x 82,0
79,5x80,5
Silindir hacmi (cm3)
1368
1368
1248
1248
1598
Emisyon kontrolü
Motor boşluğunda üç değerli katalitik susturucu 2 lambda sondası 
Motor boşluğunda üç değerli katalitik susturucu 2 lambda sondası 
Motor boşluğunda oksit katalizatör lambda sondası, elektrikli EGR valf
Motor boşluğunda oksit katalizatör lambda sondası, elektrikli EGR valf
Motor boşluğunda oksit katalizatör lambda sondası, elektrikli EGR valf
Sıkıştırma oranı
11,0 : 1
9,8 : 1
17,6 : 1 
17,6 : 1
16.5:1
Maksimum güç CE: KW (HP) devir/dakika
57 (77) 6000
88 (120) 5000
66 (90) 4000
66 (90) 4000
77 (105) 4000
Maksimum tork CE: Nm (kgm) devir/dakika
115 (11,7) 3000
206 (21) 1750
200 (20,4) 1750
200 (20,4) 1750
290 (29.5) 1500
Dağıtım (kumanda)
DOHC (mekanik supaplı)
DOHC (hidrolik supap dişli kayış)
DOHC (hidrolik supap zincir)
DOHC (hidrolik supap zincir)
DOHC (hidrolik supap - kayış)
Besleme
MPI elektronik faz sıralı
MPI elektronik  faz sıralı turbo
“Common Rail” tip Multijet direkt enjeksiyon değişken geometrili turbo ve intercooler
“Common Rail” tip Multijet direkt enjeksiyon değişken geometrili turbo ve intercooler
“Common Rail” tip Multijet direkt enjeksiyon sabit geometrili wastegate turbo ve intercooler
Çalıştırma sistemi
Dijital elektronik kontrollü statik
Dijital elektronik kontrollü statik
Kompresyon
Kompresyon
Kompresyon
 
VİTES MEKANİZMASI
Çekiş
Ön
Ön
Ön
Ön
Ön
Vites adedi
5 + geri vites
5 + geri vites
5 + geri vites
6 + geri vites
6 + geri vites
 
DİREKSİYON
Kremayer tip
Hidrolik servo direksiyon
Hidrolik servo direksiyon
Hidrolik servo direksiyon
Hidrolik servo direksiyon
Hidrolik servo direksiyon
Dönüş çapı
10,5
11
10,5
10,5
10,5
 
FRENLER - D (disk) - T (kasnak)
Önler: Ø mm
D 257 (hava soğutmalı)
D 284 (hava soğutmalı)
D 257 (hava soğutmalı)
D 257 (hava soğutmalı)
D 284 (hava soğutmalı)
Arkalar: Ø mm
T 228
D 251 (hava soğutmalı)
T 228
T 228
D 251 (hava soğutmalı)
 
SÜSPANSİYONLAR
Ön
MacPherson tip bağımsız, teleskopik amortisörler, küresel mafsallı stabilizatör çubuğu
Arka
Kıvrımlı akslı ve çapraz kıvrımlı, teleskopik hidrolik amortisörler
 
BOYUTLAR
Dingil (mm)
2603
2603
2603
2603
2603
Ön / arka iz genişliği (mm)
1467 / 1482
1467 / 1482
1467 / 1482
1467 / 1482
1467 / 1482
Uzunluk / genişlik / yükseklik (mm)
4560 / 1728 / 1494
4560 / 1728 / 1494
4560 / 1728 / 1494
4560 / 1728  / 1494
4560 / 1728  / 1494
Bagaj kapasitesi VDA (dm3)
500
500
500
500
500
Arka koltuk yatırıldığında bagaj kapasitesi VDA (dm3)
870
870
870
870
870
 
TEKERLEKLER
Lastikler
185/65 R15
185/65 R15- 195/60 R15- 195/55 R16
185/65 R15
195/60 R15- 195/55 R16
185/65 R15- 195/60 R15- 195/55 R16
 
ELEKTRİK SİSTEMİ
Akü kapasitesi (Ah)
50
50
50
50
50
 
AĞIRLIK - KAPASİTE
Boş ağırlık DIN (kg)
1160
1200
1185
1205
1290
Frensiz  / frenli römork çekme kapasitesi (kg)
500 / 1200
500 / 1200
500 / 1200
500 / 1200
500 / 1200
Yakıt deposu kapasitesi (litre)
45
45
45
45
45
 
PERFORMANS - TÜKETİM
Maksimum hız (km/saat)
165
195
170
170
190
Hızlanma (sn) 0-100 km/s
14,6
9,2
13,8
13,8
11,0
 
YAKIT TÜKETİMİ (EC Normu 1999/100)
Şehir içi (l/100 km)
8,2
9,3
6,5
6,1
6,4
Şehir dışı (l/100 km)
5,1
5,2
4,0
3,9
4,2
Ortalama devir (l/100 km)
6,3
6,7
4,9
4,7
5,0
CO2 emisyonu (g/km)
148
157
129
123
131
comments powered by Disqus